Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Архітектура комп'ютерів

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Лабораторна Робота №1 з дисципліни: «Архітектура комп’ютерів» Загальна структура мікролабораторії і процесора. Львів - 2011 Мета: Вивчити структуру мікролаборатоії і процесора, і після чого написати програму за вказівками поданими нижче. Мікролабораторія являє собою мікрокомп'ютер на базі однокристального мікропроцесора "КР580ИК80А ". У мікропроцесорі є такі 8-бітні регістри : А-акумулятор, в якому знаходиться результат виконання довільної арифметико-логічної 8-бітної операції; F-регістр прапорців (ознак); В, С, D, Е, H, L-регістри загального призначення. Вони об'єднуються у 16-бітні регістри по парах:AF, BC,DE, HL. Команда може займати від одного до трьох байтів: перший байт -код операції, другий та третій - 8-бітний або 16-бітний операнд (в залежності від операції). Після виконання арифметико-логічної команди в мікропроцесорі встановлюються ознаки результату, які зберігаються у двійковому вигляді і називаються прапорцями. У більшості мікропроцесорів існують стандартні прапорці : CARRI-перенос за межі регістра; ZERO - нульовий результат; PARITY- результат має парну кількість одиничок; SIGN - знак числа (старший біт результату); На прапорці не впливають команди пересилки, розгалуження та вводу-виводу. Завдяки існуванню прапорців обчислювальний процес може розгалужуватись трьома видами команд: 1. Умовними переходами на мітку в залежності від стану прапорців 2. Умовними викликами підпрограм; 3. Поверненнями з підпрограм за станом прапорців. Мнемоніка розгалужуюгих команд: Команди розгалуження розділяються на умовні переходи (J), умовні виклики (С), умовні повернення (R): JC, СС, RC - перехід виконується, якщо встановлений прапорець переносу; JNC, CNC, RNC - виконується, якщо немає переносу; JZ, CZ, RZ - виконується, якщо нуль; JNZ, CNZ, RNZ- виконується, якщо не нуль; JP, СР, RP - виконується, якщо результат додатній; JM, CM, RM - виконується, якщо результат від'ємний; JPO, СРО, RPO - виконується, якщо встановлений прапорець парності; JPE, CPE, RPE - виконується, якщо не встановлений прапорець парності. На стан прапорців не впливають такі команди: команди переходу; команди виклику підпрограм; команди повернень з підпрограм, а також: "ІNX" - 16- бітного інкременту; "DCX" - 16- бітного декременту; Вводу "IN", виводу "ОUТ" ; Регістрові пересилки "MOV', "SHPL"; "ХСНG"-обміну регістрових пар "DE" і "HL" "XTHL"- обміну верхівки стека і "HL"; "MVI"-завантаження регістра; "LXI"- завантаження регістрової пари; "PUSH" - опускання в стек регістрової пари; "POP"- виймання із стека регістрової пари; "NOP" порожня команда; "LDA" та "LDAX"- читання з пам'яті в акумулятор за безпосередньою адресою або за адресою, яка знаходиться в регістровій парі; "STA" та "STAX"- аналогічні команді-запису –акумулятора в пам'ять; "LHLD" - читання двох байт по безпосередній адресі та завантаження їх у регістрову пару "HL"; "SHLD"- запис "HL" в пам'ять (протилежна команда). Решта команд встановлюють прапорці відповідно з їх призначенням: "INR", "DCR" - восьмибітного інкременту та декременту : арифметичні команди ADD, ADC, ADI, SUB, SBB, SUI; логічні команди ANA, ORA, XRA; команди порівняння CMP, CPI; - команди зсуву через перенос та спеціальні команди RAL, RAR- додавання регістрових пар до пари HL - DAD; У мікропроцесорі існують спеціальні 16- бітні регістри : SP - вказівник стеку; PC - програмний лічильник. У "PC" знаходиться адреса команди, де на даний момент виконується програма. Стек - це організація даних за принципом - останій увійшов, першим вийшов. У "SP" знаходиться адреса верхівки стека. Якщо у стек записуються дані (командою "PUSH") або адреса (командами виклику підпрограм), то "SP" зменшується на 2, тобто стек зростає від кінця пам'яті до початку. Пам'ять розділено на постійну і оперативну, у постійній пам'яті знаходиться монітор - програма, на яку передається управління після натиснення клавіші "СБРОС". Монітор дозволяє...
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 02:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини